loading...
برترین اس ام اس های روز
امیر بازدید : 0 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

عکسمو با فوتوشاپ درست کردم 
یعنی شده بود هلو!!!!خودم خودمو نشناختم^_^
مامانمو صدا کردم بیاد ببینه نظر بده
اینقدر قربون صدقش رفت!!!!!!!
بهش میگم اون خیلی خوشگل شده ی منه بابا!خوده خوشگلترم اینجاس!!!
میگه تو؟!اه نگاش کن چقد نازه!!!من نمیدونم تو به کی رفتی؟!:((((((
تو باید این شکلی میشدی!!!حتما تو بیمارستان من بیهوش بودم عوضت کردن:(((((
نشسته زار زار گریه میکنه که من یه عمر بچه مردمو بزرگ کردم 
من از شیرخوارگاه آمنه دارم براتون پست میذارم!اینجا پرونده های 20 سال پیش رو از بین بردن

برچسب ها خنده دار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 47
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 45
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 41
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 45
  • بازدید کلی : 140